חדשות

הליך תכנון מהיר למגדל אשפוז חדש ב"שערי צדק"

משרד הבינוי והשיכון ועיריית ירושלים מקדמים הקמת צוות לתכנון הפרויקט: מגדל בן 18 קומות עם מחלקות ממוגנות ומנחת מסוקים

בית החולים שערי צדק. צילום: דוברות ביה"ח

צוות לקידום מהיר של תכנון מגדל אשפוז חדש במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים יוקם בתוך חודש. על כך הוחלט בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בלשכתו של שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף ובהשתתפות ראש העיר ירושלים משה ליאון, מנהל רשות מקרקעי ישראל יענקי קוינט ומנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין.

בפגישה סוכם כי צוות קידום הפרויקט, שיכלול גורמים בכירים מטעם כל הגופים המעורבים, יוקם בתוך חודש במטרה לבצע הליך תכנון מהיר של מגדל האשפוז החדש בצמוד לקמפוס הקיים של המרכז הרפואי, בשטח שהיה מגרש האימונים של קבוצת בית"ר ירושלים.

מדובר על מגדל אשפוז בן 18 קומות, עם מחלקות אשפוז מוגנות לשעת חירום ומנחת מסוקים, במטרה לתת מענה רפואי להתפתחות הדמוגרפית הגדולה בירושלים וסביבותיה, בית שמש, גבעת זאב, בית"ר עילית, גוש עציון, בנימין, חבל מודיעין  ועוד.

שר הבינוי והשיכון הרב גולדקנופף אמר כי "המלחמה לימדה אותנו את חשיבותם של מבני רפואה ממוגנים והצורך של מנחת מסוקים שיוכל לאפשר הטסה של פצועים באופן מהיר שיציל חיים". מנכ"ל "שערי צדק", פרופ' מרין, הוסיף: "הקמת מגדל האשפוז קריטית כדי שנוכל לתת מענה לתושבי כל מרחב ירושלים רבתי בשנים הקרובות".

נושאים קשורים:  בית החולים שערי צדק,  תכנון ובנייה,  פרופ' עופר מרין,  שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף,  חדשות
תגובות