מינויים

מותנה מנהלת חדשה למכון האונקולוגי בבית החולים ברזילי

ד"ר דניאלה כץ, רופאה וחוקרת, מונתה לתפקיד | תפעל בין היתר להציע למטופלים תרופות חדשות במסגרת מחקרים קליניים בשלבים מתקדמים

ד"ר דניאלה כץ, מנהלת המכון האונקולוגי ב"ברזילי". צילום: דוברות בית החולים

מינוי חדש בבית החולים ברזילי: ד"ר דניאלה כץ נבחרה לנהל את המכון האונקולוגי של המרכז הרפואי באשקלון.

את ההתמחות באונקולוגיה עשתה ד"ר כץ בבית חולים מהמובילים בעולם לסרטן - מ.ד. אנדרסון ביוסטון טקסס, ושנים ארוכות עבדה כאונקולוגית בכירה בבתי החולים הדסה ואסף הרופא-שמיר.

ד"ר כץ פרסמה מעל 25 מאמרים בתחום סרטן השד והסרקומה, עמדה בראש כ-15 מחקרים קליניים ובמסגרת תפקידה תפעל, בין היתר, להציע למטופלים תרופות חדשות במסגרת מחקרים קליניים בשלבים מתקדמים. בנוסף, ד"ר כץ מובילה תפיסה מקצועית של רפואה מותאמת אישית בסרטן שד, על בסיס מחקרים עדכניים בתחום ובדיקה גנטית של הגידול, ובהתאם לצורך מתן טיפול מותאם לפי סוג המוטציה הגנטית ולא בהכרח לפי סוג הסרטן.

ד"ר דניאלה כץ אמרה עם מינויה: "אני שמחה להצטרף לצוות המוביל של 'ברזילי' ובכוונתי להביא לידי ביטוי את הידע והניסיון שלי, לרווחת מטופלי האזור. אני רוצה לשים את האונקולוגיה ב'ברזילי' על המפה, עם מחקרים קליניים מתקדמים ועם הנגשת תרופות חדשות שעדיין לא בסל אבל כבר הוכיחו יעילות במסגרת מחקרים קליניים. בכוונתי להעצים את חווית המטופל ולהעניק שירותי רפואה מקיפים, שיכללו את כל היבטי הטיפול ובכלל זה התייחסות מעמיקה לתופעות הלוואי".

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, מסר: "כאונקולוגית בכירה ובזכות נסיונה העשיר, תרחיב ד"ר כץ את השירותים הרפואיים של המכון האונקולוגי, בדגש על מענה מותאם אישית במקרים של סרטן שד וסוגי סרטנים נוספים, ובשיתוף פעולה עם יתר הגורמים הכירורגים של המרכז הרפואי".

נושאים קשורים:  פרופ' יניב שרר,  ד"ר דניאלה כץ,  בית החולים "ברזילי",  אונקולוגיה,  מינוי,  חדשות
תגובות