COVID-19 בישראל

מנהלי בתיה"ח הציבוריים מאיימים: "בתי החולים בירושלים לא יתפקדו"

המו״מ עם האוצר לפתרון המשבר הכלכלי של שבעת בתי החולים הציבוריים טרם החל ובמחאה מבוטלים מהיום תורים לפעילויות ניתוחיות לא דחופות ומיום רביעי יעברו למתכונת חירום

מחלקה פנימית-קורונה ב"שערי צדק". צילום: נתי שוחט/ פלאש 90

מנהלי שבעה בתי החולים הציבוריים שאינם ממשלתיים או בבעלות שירותי בריאות כללית - שערי צדק, הדסה, לניאדו, מעייני הישועה ושלושה בתי החולים בנצרת -  מחריפים את המאבק. החל מהיום (א') מבוטלים כל התורים שנקבעו לפעילויות ניתוחיות שונות, בעיקר אלו שאינן דחופות ומיום רביעי, כך הודיעו אמש, "ירושלים תישאר ללא בתי חולים מתפקדים".

בהודעה לתקשורת שהופצה על ידי פורום המנהלים נמסר כי "משרד האוצר עדיין לא החל במו"מ רציני עימנו. למרות שהתרעתנו על קריסה כלכלית ומעבר למתכונת חירום, משרד האוצר טרם החל במו״מ על מנת לפתור את המשבר. מיום רביעי יעברו בתי החולים הציבוריים לעבודה במתכונת חירום בלבד​: לא יינתנו טיפולים שאינם בגדר פיקוח נפש וכל מרפאות החוץ יהיו סגורות והפעילות בהן מבוטלת".

בהודעת מנהלי בתי החולים הציבוריים נאמר: "אנחנו במצב חירום וזוהי אזעקת אמת. אנחנו בסכנת חיים. בעוד מספר שבועות לא יהיו בתי חולים כדי להציל חיי אדם. משרד האוצר צריך לפתוח את הלב ואת הכיס ולשלוח תחמושת לשדה הקרב״.

נושאים קשורים:  בתי חולים ציבוריים,  מחאה,  עיצומים,  משרד האוצר,  19-COVID,  קורונה
תגובות
אנונימי/ת
17.01.2021, 13:13

באמת חבל שהכניסו את מעיני הישועה לתוך הסל הזה.
בשונה מהדסה, שערי צדק ולניאדו, למעיני הישועה יש כסף, אדון רוטשילד פשוט קנאי וגם רוצה מתנות מהמדינה.
לגבי נצרת אני לא יודעת.

טויבי.

אנונימי/ת
17.01.2021, 23:46

"יום שלישי, דצמבר 25, 2018, 9:02
למעלה מ-20 אלף איש נענו לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי וצדיקי הדור ופתחו את ליבם למען הקמת מחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק. התגייסות אדירה של עמך ישראל מכל החוגים והעדות, הביאה בתום 36 שעות להיקף תרומות של יותר מ-14 מיליון שקל."

בקשו תרומות כדי לבנות טיפול נמרץ ילדים במעיני הישועה, הגיעו ל 14 מליון שקלים... בסוף לקחו חדר במחלקת ילדים והפכו אותו לטיפול נמרץ.. לאיפה נעלמו המליונים?