קורונה בישראל

שר הבריאות הציע לפרופ' גמזו להמשיך בתפקיד פרויקטור הקורונה

פרופ' גמזו מסיים רשמית את תפקידו כפרויקטור הקורונה ב-1 בנובמבר וחוזר לניהול "איכילוב" | במשרד הבריאות מקווים שימשיך להיות מעורב במאבק בקורונה ובמקביל מחפשים לו מחליף

פרופ' רוני גמזו. חוזר ל"אכילוב" צילום: דוד כהן/ פלאש 90

שר הבריאות יולי אלדשטיין הציע לפרופ' רוני גמזו להמשיך עוד זמן מה בתפקידו הנוכחי כפרויקטור הקורונה. אדלשטיין אף הציע לגמזו שיעזוב את תפקידו זה בהדרגה, עד אמצע החודש הבא, אך שימשיך לטפל בנושאים שונים הקשורים בעיקר לקטיעת שרשרת ההדבקה גם מעבר לתאריך הרשמי שנקבע לסיום התפקיד ב-1 בנובמבר.

בראיונות שהעניק בימים האחרונים לכלי התקשורת מסר שר הבריאות שהוא עדיין מקווה שיוכל לשכנע את פרופ' גמזו להמשיך עוד בתפקידו במאבק בקורונה.

בשלב זה נראה שפרופ' גמזו נחוש לסיים את התפקיד בתחילת נובמבר כדי לשוב לניהול מלא של בית החולים איכילוב בתל אביב. הוא אף הציג לשר כמה מועמדים שלדעתו יכולים למלא את תפקיד מנהל פרויקט הקורונה. השר עצמו מנסה מצידו לבדוק נכונותם של מועמדים אחרים לקבל על עצמם את המשך המשימה.

בתוך כך גם מדווח הבוקר (ג') ב"ידיעות אחרונות" כי ראש שירותי בריאות הציבור לשעבר, פרופ' סיגל סדצקי, העבירה חוות דעת לסגנית ראש עיריית תל אביב ציפי ברנד ,שבו היא מצדדת עתה בפתיחת חופי הרחצה, "משום שחשוב להמשיך לבצע פעילות גופנית במיוחד בתקופת סגר". כאשר שימשה בתפקידה במשרד הבריאות הייתה לפרופ' סדצקי עמדה שונה כאשר הובילה "קו קשוח יותר בהטלת הגבלות".

נושאים קשורים:  פרופ' רוני גמזו,  יולי אדלשטיין,  קורונה,  פרופ' סיגל סדצקי,  חדשות
תגובות