חדשות

מונה מנהל ליחידה החדשה לטיפול ברגל סוכרתית בביה"ח "וולפסון"

היחידה החדשה, ראשונה מסוגה בישראל, נועדה בין השאר למנוע קטיעת גפיים אצל חולי סוכרת ותכלול אורתופדים, מומחי סוכרת, כירורגים ורופאי עור

ד"ר זאב פלדברין מונה לנהל את היחידה הרב-תחומית החדשה במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון, המתמחה בטיפול ברגל סוכרתית. עם כניסתו לתפקיד, אמר ד"ר פלדברין: "כיום יש בישראל למעלה מ-600,000 חולי סוכרת. מדובר במגפה כלל עולמית. הרגל היא איבר מטרה הנפגע מסיבוכי סוכרת. הרגל הסוכרתית היא הסיבה העיקרית לקטיעות גפים תחתונות בעולם המערבי. הקמת היחידה הראשונה מסוגה בארץ, ב"וולפסון", תביא לשיפור נוסף בטיפול בחולים אלו ותקטין באופן משמעותי את הצורך בקטיעת גפיים".

מימין:  ד"ר זאב פלדברין, ד"ר חוליו וינשטין ומריה גלפרין (צילום: "וולפסון")

מימין: ד"ר זאב פלדברין, ד"ר חוליו וינשטין ומריה גלפרין (צילום: "וולפסון")

ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל בית החולים, אמר כי "אנחנו ממשיכים לפעול למען האוכלוסייה שלנו, ולהעניק לה פתרונות המותאמים לצרכיה. אני גאה על הפעלת היחידה החדשה, שתעניק מענה רפואי אופטימלי לחולים שבשום מסגרת אחרת בישראל אינם יכולים לקבל אותו".

ד"ר חוליו וינשטין, מנהל היחידה לסוכרת, הדגיש כי "הטיפול ברגליים של חולי סוכרת מחייב צוות רב-מקצועי. רק התמקצעות של הצוות הרפואי המטפל והטיפול המודרני ביותר – כולל איזון מדוקדק של רמות הסוכר בדם - עשויים להצליח בריפוי פצעים בקרב חולי סוכרת ולמנוע קטיעות".

צוות היחידה כולל רופאים אורתופדים, רופאים מומחי סוכרת, כירורגים פלסטיים ושל כלי דם, רופאי עור ופיזיותרפיסטים.

ד"ר פלדברין הוא בוגר (בהצטיינות) של בית הספר לרפואה בטכניון ומומחה (בהצטיינות) לאורתופדיה.
בשנים האחרונות ניהל את השירות לקרסול וכף הרגל במחלקה פנימית ג' ועסק במחקר בנושא. מטרתו העיקרית היתה לאתר ולקדם שיטות וחומרים חדשים לריפוי פצעים.

נושאים קשורים:  חדשות,  סוכרת,  המרכז הרפואי וולפסון,  קטיעת גפיים,  ד"ר זאב פלדברין
תגובות
סימה נבון
10.03.2014, 20:24

אם איזה קופות חולים אתם עובדים??? ומה הפרוצדורה לברור תורים???